- โ Gratis verzending vanaf 40,- in NL
- โ Verzending binnen 1 ร 2 werkdagen
- โ Altijd met aandacht ingepakt
Werkboek voor ondernemers
€95,00
TIJDELIJKE ACTIE:
Bestel je nu het werkboek, dan ontvang je de Business Agenda 2025 (t.w.v. โฌ 21,95) cadeau! Deze actie loopt tot 5 dec a.s.
Positioneer je bedrijf vanuit verbinding en vertrouwen
Als ondernemer heb je klanten nodig. Snelle marketingtrucs en vluchtig zakendoen passen niet bij je. Je wilt niet roeptoeteren over je bedrijf, maar op een inspirerende manier zichtbaar zijn. Online en offline.
Je verlangt ernaar dat de inspanningen om je bedrijf te laten zien, doeltreffender รฉn leuker worden. Maar hoe?
In dit werkboekย ga jeย aan de slag met je positionering en het Essencio Contentmodel. Dit model helpt je om je branding en marketing relevanter te maken voor je potentiรซle klanten. Je leert mensen aan je verbinden vanuit de kracht van verhalen, via de drie fases vanย kennismaken, verbinden en vertrouwen.
โOp social media zijn veel tips te vinden over verkopen en jezelf verrijken. Jullie model is veel meer gericht op de relatie met de klant, waarde toevoegen die ertoe doetโย
WAT ONTVANG JE?
- Luxe, papieren werkboek op A4
- Volledig full color
- 72 pagina’s
- Tips en praktische opdrachten
- Uitneembaar inlegvel / A4-poster Essencio Contentmodel
- Enkele inspirerende e-mails met tips ter aanmoediging
- Handvatten voor marketing vanuit vertrouwen en relevantie
- De prijs is inclusief BTW
€95,00
Beschikbaarheid: Op voorraad
- โ Altijd met aandacht ingepakt
- โ Verzending op maandag, woensdag en vrijdag
- โ Gratis verzending vanaf 40,- in NL
- โ Duurzaam FSC papier
- โ Uniek Essencio ontwerp
- โ Ontwikkeld met aandacht en kwaliteit
Uitgebreide omschrijving
Ben je toe aan meer klanten die bij jouw expertise passen? Wil jij je bedrijf positioneren vanuit verbinding en vertrouwen, en een effectief marketingplan maken? Dan is het tijd om aan de slag te gaan met dit werkboek!
Door toepassing van het Essencio Contentmodel ga je informatie en inspiratie delen die het leven van mensen verrijkt. Daardoor ontstaat er vertrouwen tussen jouw bedrijf en je potentieฬle klanten. En dat zorgt voor meer verkoop van je producten of diensten.
Resultaten van dit werkboek
Als je dit werkboek uit hebt, dan heb je โฆ
- Een duidelijke, heldere positionering voor je bedrijf
- Geleerd te denken vanuit de behoeften van je (potentiรซle) klant
- Geen salesfunnels of marketingtrucs nodig
- Doeltreffende content, geen losse flodders meer
- Eindeloze inspiratie voor รกl je uitingen: van webtekst, social post, nieuwsbrief tot flyer
- Tijdloze, efficiรซnte content: inspiratie en informatie die nรบ relevant is, en over een paar jaar nog steeds!
Voor welke ondernemers is dit werkboek geschikt?
Het werkboek is geschikt voor alle ondernemers: van zelfstandigen tot MKB, van starters tot ervaren ondernemers, van B2B tot B2C. Het Essencio Contentmodel wordt onder andere gebruikt door psychologen, coaches, advocaten, fotografen, therapeuten, marketeers, adviseurs, medisch specialisten, webshopeigenaren en trainers. In het werkboek vind je enkele praktische voorbeelden hiervan terug.
Dit werkboek is ontwikkeld door Essencio Brands; vanuit ons creatieve bureau begeleiden we ondernemers en organisaties bij hun content, marketing en design. Onze missie met dit werkboek is dat jij het plezier in marketing weer terug krijgt, en ontdekt dat je - met het invullen van het contentmodel - echt de aansluiting bij je ideale klant kunt vinden.ย Meer weten? Op EssencioBrands.nl lees je alle informatie.ย
Wat klanten zeggen
โDit werkboek helpt me zeker om content te plannen en bedenken. De verschillende invalshoeken zorgen voor een goede balans, zodat je niet alleen aan het verkopen bent. Op social media vind je veel tips, maar die maken vaak gebruik van een model wat gericht is op veel verkopen en jezelf verrijken. Jullie model is veel meer gericht op de relatie met de klant, waarde toevoegen die ertoe doet.โ
Christianne Pronk, Verta OnderwijsadviesโAlle lof voor dit werkboek. Ook het idee op zich! Het ziet er erg goed uit allemaal. Heldere structuur. Fijn leesbaar. Goede concrete voorbeelden.โ
Bram Jonkheer, expert consumenten-gedrag en merkbouwโHet is qua uitstraling een fijn werkboek. Straalt rust uit, dat is prettig. De inleiding over marketing en branding was fijn. Goede uitleg en in feite concrete handvatten voor mij om gelijk mee aan de slag te kunnen. Vond het goede uitleg en bondig genoeg. Het model is prettig werkbaar. Mooie manier en mooi initiatief om op deze persoonlijke manier met branding en marketing bezig te kunnen zijn. Echt een meerwaarde!โ
Vanessa Wijnberger, stress- en burnout-coach